RONJENJE
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Plivacko uvo (infekcija uva)

2 posters

Ići dole

Plivacko uvo (infekcija uva) Empty Plivacko uvo (infekcija uva)

Počalji od Black dragon Pet Sep 02, 2016 3:06 am

Pozz, izgleda da imam problem sa uvom tj. i prosle i ove godine sam se vratio sa mora sa infekcijom spoljasnjeg uva.
I prosle i ove godine mi je to pomutilo racune i nisam otisao na ronjenja.
Infekciju sam dobio od plivanja ili ronjenje (a ronio sam ono amaterski do 3 metra na dah), bar ja tako mislim.
Prosle godine Tasos a ove Halkidiki

Citao sam puno o ovome na stranim forumima, da li vi predlazete one cepice za usi (ima bas za ronjenje) ili posle ronjenja kapi koje suse uvo itd.
Da li se neko susretao sa ovakvim problemom i kako izvrsiti prevenciju toga, posto upropasti i odmor i ronjenja
Black dragon
Black dragon

Broj poruka : 19
Datum upisa : 15.08.2011

Nazad na vrh Ići dole

Plivacko uvo (infekcija uva) Empty Re: Plivacko uvo (infekcija uva)

Počalji od saleks Ned Sep 04, 2016 6:49 pm

Nema ronioca koji nije imao problem sa ušima Wink
bitno je da se pre ronjenja pripaziš par dana, prehlade, kijavice...

Nikakve čepiće ti ne preporučujem, pogotovo ne tokom ronjenja!!!

Uglavnom, ako problem postane čest savetujem ti da posetiš ORL, da sve lepo proveri i ispita, jer jedino tako ćeš biti siguran da nećeš imati problema na budućim zaronima.

Kapi postoje od raznih proizvođača, nađeš neku kombinaciju koja tebi odgovara, iskustvenom metodom, ja recimo posle zarona koristim http://apotekaonline.rs/oto-aqua-acida-sprej-za-uho , a pre zarona http://apotekaonline.rs/oto-olive-oil

saleks
saleks

Broj poruka : 30
Godina : 51
Lokacija : Beograd
Datum upisa : 23.05.2010

Nazad na vrh Ići dole

Plivacko uvo (infekcija uva) Empty Re: Plivacko uvo (infekcija uva)

Počalji od Black dragon Pon Sep 05, 2016 12:15 pm